Чому турецький народ та інші тюрківські люди вважали монгольську расу, якщо їх мова не в монгольській сім'ї? [ЗАЧИНЕНО]

yoyo_fun 02/11/2017. 4 answers, 559 views
language immigration mongol-empire turkey race

Я бачив, що турецький народ вважається монгольською расою, навіть якщо монгольська і тюркська - це окремі мовні сім'ї? Чому ці раси розглядаються однаково, але їхні мови настільки різні, що вони надходять з різних мовних сімей?

3 Comments
6 Mark C. Wallace 02/12/2017
І турецький, і монгольський люди вважаються частиною людського роду. Що таке монгольська раса? як це визначено? ким? Я також зменшую будь-яке питання, яке включає в себе незручне посилання. Якщо ви де-небудь бачили ці твердження, то вам слід це навести. Існує величезна різниця між твердженням у науковій статті та протоколом старійшин Сіону.
Ne Mo 02/12/2017
Ви і я говорите однією мовою, але є хороші шанси, що ми не такі ж "раси". Чому це так?
Greg 07/10/2017
Я ніколи не чув про монгольські раси, і расова класифікація не має нічого спільного з мовою. Також, мови тюркіків знаходяться в тій же мовній сім'ї, що й монгольська мова. Словом, всі ваші приміщення неправильні.

4 Answers


T.E.D. 02/11/2017.

Немає наукового визначення поняття "раса", тому частина питання є незрозумілою.

Лінгвісти намагаються класифікувати мови, хоча це може бути (переважно) об'єктивно, виходячи з подібності граматики та слів. Однією популярною теорією є тюркські мови, а монгольські мови є частиною великої родини мов, називаються алтайськими .

Сьогодні це вже не є загальноприйнятою теорією, альтернативою є те, що подібність більшою мірою обумовлена ​​довгою близькістю, ніж спадщина. Але Алтайська була загальноприйнятою теорією приблизно 15-20 років тому (це практично вчора для старих, як я). Тому його можна знайти у багатьох підручниках та довідниках, що плавають навколо сьогодні.

3 comments
1 Dmitry Alexandrov 02/13/2017
«Немає наукового визначення поняття« раса »» - TED // Невірна. Звичайно, є наукові визначення "раси" - декілька з них.
4 T.E.D.♦ 02/13/2017
@ Дмитро Александов - Мені шкода, але здебільшого (як люди люблять використовувати його для візуальної ідентифікації осіб, як це здається питання, стрілянина), це просто не так. Наприклад, у мене є "чорні" друзі у США, які генетично перевірені (з-за своїх інтересів у генеалогії) more європейські, ніж багато "білих" людей. Більшість "чорних" афро-американців, якщо вони йдуть до Африки, вважаються "білими" там. Нічого фізично не змінилося про них під час польоту. Популярне уявлення про гонку - це цілком соціальна конструкція (з неприємним молотком на кінці).
1 pokep 07/09/2017
@Тест Ну, "популярний" погляд на все є соціальною конструкцією - ось що означає "популярний". Але вчені обговорюють расу, і є підстави класифікувати людські популяції відповідно до генетичних та фізичних рис. Наприклад, епідеміологи дуже зацікавлені в подібних питаннях.

Anixx 02/12/2017.

По-перше, турецький народ are not розглядається як монголоїдна раса, ні азербайджанці, що говорять на тюркiя. Ці два народи, зазвичай, класифікуються як належать до європеоїдної раси, можливо, лише домішки монголоїдів.

По-друге, є багато тюркомовних народів, які дійсно класифікують монголоїдів: казахи, киргизи, узбеки, туркмени.

Причиною є те, що монголоїдна раса була названа на честь монголів, які були типовим представленням гонки, але включають також багато інших народів з абсолютно не пов'язаними мовами: самі (оригінал), нінце, мансі, якути, чукотські, японські, китайські, корейські , Тайці, індонезійці, ескімоси, алеути, корінні американці та ін

Монголоїдна раса має декілька визначальних характеристик, одна з яких є типова особливість існування епіценту над очима.

4 comments
2 T.E.D.♦ 02/13/2017
Це вперше в житті я бачив слово "Європеоид". Перевірка орфографії мого браузера навіть не вважає її словом. Мені цікаво, де ще це - Це справа.
5 Anixx 02/13/2017
@TED ​​У школі нам сказали, що це "Європіодіт" (російською мовою), але пошук Google показує, що це називається "Європеоїд" англійською мовою. Американці також називають це "кавказьким", але це дуже заплутаний термін, особливо тут, в Росії, де є кавказці, які живуть на Кавказі.
3 T.E.D.♦ 02/13/2017
Ага, так, це, мабуть, те, що ми називаємо кавказцем (що я цілком згоден, це дійсно дурний термін, оскільки фактичні кавказькі мови є власними мовними сім'ями, абсолютно не пов'язаними з індоєвропейськими).
1 Greg 07/10/2017
@TT мови не мають нічого спільного з гонкою ...

Dmitry Alexandrov 02/13/2017.

Саме ваше питання не має відповіді, оскільки це фактично неправильно - більшість населення сучасної Туреччини належить до європеоїдної раси (більш конкретно - до Середземномор'я, я думаю).

Проте відповідь на будь-яке запитання у формі "Чому X належить до раси Y, але говорить на Z-мові" є те, що раса є біологією, а мова - це культура.

Я сподіваюсь, вам не дуже здивований той факт, що як Європеоїди Іспанії, так і деякі американці Центральної Америки говорять по-іспанськи, або що європейські папуги арабії та негроїди сучасного Судану говорять арабською мовою. Причини, з яких виникла лише кілька століть тому з того часу, тому що вони добре відомі: колонізація та ісламізація, відповідно.

Незважаючи на те, що туркизування Малої Азії (сучасної Туреччини) починається з IX століття - досить історичного віку, той факт, що мова турок схожа на мови монголоїдів Середньої Азії, може бути для когось дивним. Що сказати про події, що належать до передісторії ...


J Asia 07/09/2017.

Я пишу це, тому що вірю, що стаття Вікіпедії про Turko-Mongol tradition дійсно не допомагає читачам зрозуміти концепцію, яка породила це питання (моє припущення).

Також (можливо) це питання випливає з плутанини між genetics (biology) та genealogical relationship (linguistics) . Якщо це так, ця стаття про мовну сім'ю може допомогти з'ясувати: genetic relationship (linguistics) .

Сказавши це, відповідь, надана TED, є вірною, оскільки запропонована алтайська мова вже зараз дискредитована, оскільки якщо гіпотези є вірними, попередні форми тюркської та монгольської мови повинні бути більш пов'язаними (лінгвістично, не біологічно), ніж пізніші форми.

Натомість порівняльна лінгвістика показала, що насправді " найдавніші письмові записи монголо-і тюркських мов показують менше спільності, а не більше, що свідчить про те, що вони не поділяють спільного предка, а скоріше стали більш схожими через мовний контакт та ареал Внаслідок цього більшість сучасних лінгвістів не приймають алтайську сім'ю ". Джерело

Знову ж таки, повернувшись до відповіді ТДА, за його твердженням " подібність більшою мірою обумовлена ​​довгою близькістю, ніж спадщина " - це areal effects .

Отже, насправді нинішні подібності тюркських та монгольських мов обумовлені тривалим періодом контактів і були прискорені монгольською експансіоністською політикою, що породило Turko-Mongol tradition (14th century) .

Щоб закінчити, ось абзац з Turko-Mongol Relations (глава двадцять перша з The Mongolic Languages, Routledge, 2003 ):

Тому більш правдоподібне пояснення ( за встановленою турко-монгольською традицією ) пропонується припущенням про мережу мовних контактів, яка об'єднала мови «алтайська» з давніх часів і до наших днів. Зовнішні контакти з уральською та індоєвропейською означають, що прото-тюркський колись був найзахіднішим учасником цієї мережі. На основі історичної інформації можна зробити висновок, що період найбільш інтенсивного раннього контакту тюркських і монгольських збігів збігся з появою протоісторичних етнополітичних утворень Xiongnu і Donghu в регіонах на північ від Китаю (Монголія та Маньчжурія).

Також див. Northeast-Asian sprachbund .

4 comments
KorvinStarmast 07/10/2017
Я хотів би побачити вас у коментарі про зв'язок між французькою, німецькою та англійською мовами / народами. (Хороша відповідь, і дякую)
J Asia 07/10/2017
Дякую. Я міг би зробити французький та англійський біт, але німці ... насправді ?? Я боюся, що романтичні філологи можуть напасти на страйк. Лол.
1 KorvinStarmast 07/10/2017
Французький має вплив франкської (німецької) мови, латині та деяких інших коріння, які можуть або не могли вижити з кельтів і бретонів ... :)
J Asia 07/10/2017
Я просто весело розмовляв про німців ... вони дуже пристрасні, коли ви починаєте говорити про свою мову. Злочину не призначено. Так, ви маєте рацію - французька мова є романською мовою (латиниця від стародавніх римлян> франки> французька). Проте-німецький, однак, досить унікальний і також широко поширений в Європі сьогодні. Багато галузей, тому ми розглядаємо вплив на англійську, голландську, ісландську-норвезьку-данську (норвезьку) та, звичайно, готичну.

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags